Gönderen: Züleyha IŞIK | 03/07/2009

Dream Theater İstanbul’da…


Her insanın bir hayali vardır. Benim hayallerimden birisi de Dream Theater konserine gidebilmek, bu müthiş müzik yapan Progressive Metal grubunu 2 yıldır tanıyor ve dinliyorum, 2007 de gelmişlerdi ama benim o zaman haberim yoktu gruptan yani daha keşfetmemiştim ki tanıyor olsaydım hiç kaçırmazdım, çünkü o sene albümü çıkan Systematic Chaos‘un turnesiydi en sevdiğim şarkıları çalmışlar…Neyse ki fazla kaybım yok bu sene inşallah bu dileğim gerçekleşecek çünkü geçen hafta yarın ki konsere 2 bilet aldım, bu fırsatı yakalayabildiğim için sevinçliyim.

23 Haziran’da çıkan son albüm Black Clouds & Silver Linings için düzenlenen Avrupa turnesinin son durağı yarın İstanbul’da gerçekleşecek, yarın ki konser için çok heyecanlıyım. Teyzeoğlu Ali ihsan ile beraber gidiyoruz zaten ikimiz de bu grubun çok iyi işler yaptığının bilincindeyiz. Severek dinliyoruz, ben gitarist John Petrucci, O da baterist Mike Portnoy u örnek alıyoruz, çünkü bize göre işlerinde çok ustalar ve Dünya’nın da en iyileri arasındalar tabi yine bize göre ilk sıradalar… Grubun diğer elemanlarıda çok iyi Vocal James LaBrie, Keyboard Jordan Rudess ve bas gitarist John Myung

Açıkçası Vikipedia‘daki bilgiye göre “90’ların başında Amerika’da başlayan progressive metal hareketinin Queensryche ve Fates Warning ile beraber en büyük grubudur” ibaresi bile yeterli diyebilirim. Yılların verdiği tecrübeyle daha da geliştirdiler ve bizim gibi bir çok hayranların gönlünde taht kurdular. Yaptıkları birbirinden güzel müzikler için ve teknikleriyle bize yol gösterdikleri için onlara sonsuz teşekkürlerimi sunuyorum.

Yarın görüşmek üzere Dream Theater… Hey John adamım yarın görüşürüz…

Bir Cevap Yazın

Kategoriler

