Gönderen: Züleyha IŞIK | 27/07/2009

Birazcık sıkıntı ve stres


İşyerinde iki haftadır günlerim huzursuz geçiyor. Hergün yeni bir şey, yeni bir sorunla karşı karşıya kalıyorum. Anlayacağınız, bu aralar yolunda gitmeyen şeyler var. Bazıları ufak tefek problemler olsada insan takılmadan yapamıyor. Bütün gün boyunca etkisinde kalabiliyorum.

Abartmıyorum tabi, fazla da takılmıyorum çünkü gelip geçici şeyler, “bundan sonra daha dikkat edersin” diyorum kendi kendime… Bir bakıma kendi kendimi teselli ediyorum.

Yani anlatmak istediğim şey şu; hepimizin iş temposu beraberinde sıkıntılarıda getirebiliyor. Birgün işleriniz yolunda gidiyor herşey dört dörtlük, bir günde tam tersi yalnış anlaşılma ya da yaptığınız hatadan dolayı azar işitebiliyorsunuz. Her insan ister ki işler hergün iyi olsun, üstlerimizle aramız hep iyi olsun, işimiz tehlikede olmasın. Maalesef gelin görün ki bu tür hadiseler her insanın başına gelebiliyor. Her insan hata yapabilir ama önemli olan bu hatalardan nasıl kendimize ders çıkardığımızdır. Derler ya hata yapa yapa öğrenirsin, tecrübe hatalarla kazanılır.

Sonuç olarak bu gibi durumlarda her zaman daha iyisini düşünmeliyiz, kendimizle yanlız kalmak isteyebiliriz, çünkü kişisel bir şey olduğunda sorunu kendimizde arayıp kendimizde halletmeliyiz. Sonuçta günler çabuk geçiyor bu gibi küçük hadiseler de çabuk unutuluyor, dolayısıyla geçiştirmek en iyisi…

Bir Cevap Yazın

Kategoriler

