Gönderen: Züleyha IŞIK | 28/11/2009

2012 filmi hakkında


Bayramda izleme fırsatım oldu 2012’yi, gerçekten bazı noktalarda ağzım açık şekilde izliyordum, açıkçası efektler o kadar hızlı kullanılmış ki oturduğum yerde duramıyordum. Her noktaya dikkat etmeye çalıştım ama yine de yetişemiyordum. Yani “film budur!” dedim, sırf görsel efekt zevkimi tatmin etmek için bu filme gittim diyebilirim. Film vizyona girmeden 2 hafta önce haberim oldu, biraz film hakkında yorumlar okudum, fragmanını izledim sonrasında “bu film sinemada izlenir” yani aylar sonra bilgisayarımdan izlediğimde pişman olmamak istedim.

Bazı yerlerde John Cusack ‘ın (doğru mu yazdım bilmiyorum) afetlerden sağ salim kurtulması tuhaf geldi. Aslında başrol için film onunla bitmeli, tamam bunun bilincindeyiz ama o kadar alev topu hiç mi denk gelmez aynı şey yer yarılmaları için de geçerli, limuzinle o kadar şeyin içinde geçip planöre ulaşmak, bu bölümler biraz bana tuhaf ve abartılı geldi. Yönetmen Roland Emmerich böyle düşündürmemek için dersine iyi çalışmış işin gerçeği… Filmin tek bu yönünü eleştirdim, benim gibi düşünenler vardır umarım.

Uzun zamandır sinemaya gitmiyordum, bu film hasretimi de gidermiş oldu bir bakıma…

Son olarak şunlarıda ekleyeyim; bu film inanılmaz derecede gerçekçi ve de spesifik bir film, kesinlikle görsel efektler ve ses çok iyi, filmin beni en çok etkileyen sahnesi hindistanda felaketi ilk sezen adamın tsunami gelirken arkadaşını araması ve sonrasında çocuğundan son bir gülümseme almasıydı.

Not : Şiddetle tavsiye edilir!

Bir Cevap Yazın

Kategoriler

