Gönderen: Züleyha IŞIK | 01/01/2010

AVATAR izlenimleri…


Evet bugün benim doğum günüm, yaş artık 21 oldu…

Kardeşim doğum günü jesti olarak beni Avatar’a götürdü, teşekkür ediyorum ona…

İşte film izlenimlerim…

Filmi izledim,çok beğendim, Yönetmen James Cameron adından ve kalitesinden yine söz ettirmiş… çok başarılı buldum, kullanılan tekniği, mekanlar,sahneler, görsel efektler baştan sona sıra dışıydı…

Anlatılan hikaye gerçekten anlamlı ve yaşanılması özendirecek cinstendi. Bende böyle bir şey isterdim, makinanın içine girip başka bir bedene bürünmek ve o bedeni yönetmek bahsettiğimiz beden tabi filmdeki tiplerden , ilkel yeteneklere sahip olmak. Uçan acayip yaratıklardan Sırtına binip , dağın uçurum yamacına paralel olarak hızla aşağıya inmek sonra düzlüğe çıkmak, inanın oradaki G kuvvetini yaşamak ve isterdim . Eminim oradaki G kuvveti dev roaller coaster daki G kuvvetinden daha etkileyicidir.

Yani ben filme özendim, kendimi film boyunca başrol Sam’in yerine koymaya çalıştım , yalan yok 24 saatlik bir günde 6 ya da 8 saat bir sürede öyle yaşamak isterdim bunu uyku zamanına denk getiridim zaten makinada uzanıyorsan sorun yok… 🙂

Filmdeki mesaj çok önemliydi, işgalci kesim, varolan bir toplumu yok etmeye çalışıyor, doğup büyüdüğü yerden gitmesini istiyor, istediği olmayınca bomba yağmuruna tutuyor. Bir toplumu yaşadığı yerden alıkoyup onlara haketmediği muameleyi yapmak hiç kabul görülmemiş bir durum; malesef günümüz dünyasında da yaşandı… Hatırlatmak istemem ama İsrail’in Filistin’e yaptığı en çarpıcı örnek mesela…

Özetle ilm harikaydı , başları sıkıcıydı; hatta salonda 3 kişinin yarıda bırakıp gittini gördüm ama onların filmin sonunu görmelerini isterdim, çok şey kaçırdılar asıl heyacan sonlardaydı… Özellikle sonu mükemmeldi, güzel bir son bu filme böyle olurdu ancak …
Eline sağlık James Cameron ve ekibi…

Reklamlar

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Connecting to %s

Kategoriler

%d blogcu bunu beğendi: